Kaczmarzyk Marek (1968- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Pulikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Borek Szlachecki
(3)
Wypożyczalnia Radziszów
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Kaczmarzyk Marek (1968- )
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(406)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(298)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(237)
Leśmian Bolesław
(233)
Christie Agatha (1890-1976)
(231)
Krasicki Ignacy
(229)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(228)
Fabianowska Małgorzata
(218)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(211)
Goliński Zbigniew
(201)
Prus Bolesław (1847-1912)
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Zarawska Patrycja
(167)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(166)
Jachowicz Stanisław
(159)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(158)
Shakespeare William (1564-1616)
(157)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(155)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(152)
Roberts Nora (1950- )
(152)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(152)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(150)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(145)
Szulc Andrzej
(141)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(140)
Lech Justyna
(138)
Cartland Barbara (1902-2000)
(137)
Mazan Maciejka
(133)
Marlier Marcel (1930-2011)
(132)
Webb Holly
(132)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Drewnowski Jacek (1974- )
(126)
Zimnicka Iwona (1963- )
(120)
Czechowicz Józef
(119)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(119)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(116)
Głowińska Anita
(116)
Słomczyński Maciej (1920-1998)
(115)
May Karl (1842-1912)
(112)
Verne Jules (1828-1905)
(112)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(111)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(110)
Nienacki Zbigniew (1929-1994)
(109)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(108)
Rodziewiczówna Maria (1864-1944)
(108)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(108)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(107)
Rychlicki Zbigniew (1922-1989)
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Steel Danielle (1947- )
(105)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(104)
King Stephen (1947- )
(104)
Tuwim Julian (1894-1953)
(104)
Lem Stanisław (1921-2006)
(103)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Goscinny René (1926-1977)
(101)
Kledzik Emilia (1982- )
(101)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(101)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Disney Walt (1901-1966)
(100)
Widmark Martin (1961- )
(99)
Bunsch Karol (1898-1987)
(97)
Jodełka-Burzecki Tomasz (1919-1989)
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(95)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(92)
Schneider Liane
(92)
Skalska Katarzyna
(92)
Szklarski Alfred (1912-1992)
(92)
Tyszka Wojciech
(92)
Mróz Remigiusz (1987- )
(91)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Możdżyńska Aldona
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(89)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(87)
Asnyk Adam
(86)
Campanella Marco
(86)
Michalak Katarzyna (1969- )
(86)
Coben Harlan (1962- )
(85)
Dehnel Tadeusz Jan (1906-1974)
(85)
Spirydowicz Ewa
(85)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Dojrzewanie
(2)
Konflikt pokoleń
(2)
Nastolatki
(2)
Wychowanie
(2)
Człowiek
(1)
Memetyka
(1)
Memy internetowe
(1)
Ośrodkowy układ nerwowy
(1)
Pamięć
(1)
Różnorodność
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Dziedzina i ujęcie
Biologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(2)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Dlaczego uczniowie się rozpraszają? Czy dziewczynki uczą się szybciej? Jak zapamiętujemy informacje? Czy dzieci potrzebują rówieśników? Dlaczego gwiazdor kinowy staje się autorytetem, a nauczyciel nie? Memy są „genami kultury”. Ich przykładami są idee, melodie, plotki, teorie naukowe czy elementy programu nauczania. Marek Kaczmarzyk w swojej najnowszej książce wyjaśnia, w jaki sposób memy przenoszą się między umysłami oraz jakie ma to znaczenie dla uczenia się i rozwoju dziecka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Borek Szlachecki
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 [lok.wypożyczalnia dla dorosłych] (1 egz.)
Wypożyczalnia Radziszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 [lok.wypożyczalnia dla dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kontrasty i Kontrowersje)
Trudności w porozumiewaniu się z dorosłymi, łamanie reguł, narażanie się na ryzyko, niechęć do sprawdzonych metod rozwiązywania problemów, kłopoty z zasypianiem… To tylko niektóre z elementów codzienności nastolatka, dodatkowo stojącego dzisiaj w obliczu problemów i zadań, z którymi nie mieliśmy do czynienia w historii naszego gatunku. Jaki jest praktyczny sens etapu życia, w którym wszystko robimy inaczej niż trzeba? Najnowsze odkrycia neuronauk, zwłaszcza związane z rozwojem ośrodkowego układu nerwowego, wyjaśniają wiele zjawisk dotyczących zachowań nastolatków, które wcześniej były dla nas niezrozumiałe i uważaliśmy za szkodliwe. Z proponowanej przez autora perspektywy konflikt pokoleń jest nie tylko zrozumiały, ale wręcz konieczny. Napięcie pomiędzy ludźmi będącymi na różnym etapie rozwoju jest tu siłą, która właściwie wykorzystana służy interesom obu stron.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Borek Szlachecki
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 [lok.wypożyczalnia dla dorosłych] (1 egz.)
Wypożyczalnia Radziszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 [lok.wypożyczalnia dla dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kontrasty i Kontrowersje)
Jeśli chcemy zrozumieć siebie, musimy zrozumieć także naszą wyjątkowość. Kiedy widzimy grupę rówieśników bawiących się na szkolnym boisku, zakładamy, że są oni do siebie podobni, więc można stworzyć dla nich jeden wspólny zestaw propozycji dydaktycznych. Taki uniwersalny system szkolny powinien pozwolić im budować i doskonalić zbiór kompetencji niezbędnych w przyszłości. W naszej grupie znajdziemy jednak dzieci o różnych potrzebach, zainteresowaniach i pragnieniach, z niepowtarzalnymi sposobami radzenia sobie ze światem. Mechanizmy, które sprzyjają różnorodności, są wpisane w rozwój człowieka. Mierząc wszystkich jedną miarą, narażamy się na straty, których nie można będzie odrobić. Dla dzieci oznacza to nieodkryte talenty, brak motywacji i przekonanie, że inny sposób myślenia to ich problem. Dla nas wszystkich może stać się przyczyną porażki w przyszłości, kiedy zabraknie ludzi myślących w nietypowy sposób, zdolnych rozwiązać problemy, których dzisiaj nie jesteśmy sobie w stanie wyobrazić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Borek Szlachecki
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 [lok.wypożyczalnia dla dorosłych] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej